Go Back   FormKaos: Board > General Discussion > Coffee Lounge > The Chronical

The Chronical Chill out, spark a jay, and enter the chronical.

Closed Topic
 
LinkBack Topic Tools Rate Topic
  #1 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Jonny Dubbs's Avatar
~+!~
 
Join Date: Mar 2006
Jonny Dubbs is on a distinguished road
the downtown pickup

sooooo, it looks like they have really cleaned up grainville street since i lived here before.. which is really good... execpt.... where the fuck do i go to score a dime baggy downtown now?
  #2 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Go Canucks Go!!
 
Join Date: Jul 2001
KenJi is on a distinguished road
^ gastown? lol
  #3 (permalink)  
Old Oct 08, 06
semblence within chaos.
 
Join Date: May 2003
decypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the rough
lol, can't believe you would buy the garbage off of granville.
  #4 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Jonny Dubbs's Avatar
~+!~
 
Join Date: Mar 2006
Jonny Dubbs is on a distinguished road
lol... yeah well that was a long ass time ago..i didnt know many people and it woked..... meh nevermind
  #5 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Cool-Water's Avatar
party-moonlight-> sunrise
 
Join Date: Sep 2006
Cool-Water will become famous soon enoughCool-Water will become famous soon enough
granville never the place to go. i got jacked $50 there when i was a kid haha. those guys mean business. go to the art gallery n pitch 5 on a sesh or something. go to the hemp shops
  #6 (permalink)  
Old Oct 08, 06
mapleleaf4ever's Avatar
sweet sensi crew
 
Join Date: Jan 2004
mapleleaf4ever is a jewel in the roughmapleleaf4ever is a jewel in the roughmapleleaf4ever is a jewel in the roughmapleleaf4ever is a jewel in the roughmapleleaf4ever is a jewel in the rough
Who buys a dime really?
  #7 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Jonny Dubbs's Avatar
~+!~
 
Join Date: Mar 2006
Jonny Dubbs is on a distinguished road
me... cuz i quit smoking on the regular and wanted just a bit for something to do... or should i say nothing to do... seeing as i cant go out until my ID gets here... meh now that i think of it though, its totally not worth the hassle
  #8 (permalink)  
Old Oct 08, 06
Cool-Water's Avatar
party-moonlight-> sunrise
 
Join Date: Sep 2006
Cool-Water will become famous soon enoughCool-Water will become famous soon enough
downtown so not the place to buy weed in dimes.
  #9 (permalink)  
Old Oct 08, 06
I'm on the trail!
 
Join Date: Feb 2003
wishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of lightwishbone is a glorious beacon of light
dimebags are more of a 'burbs thing.
  #10 (permalink)  
Old Oct 08, 06
'latinum respect.
 
Join Date: Jan 2002
miss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to allmiss.myra is a name known to all
nah, dimebags are more of a grade 9 thing.
  #11 (permalink)  
Old Oct 08, 06
semblence within chaos.
 
Join Date: May 2003
decypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the roughdecypher is a jewel in the rough
Quote:
Originally Posted by miss.myra View Post
nah, dimebags are more of a grade 9 thing.
lol, 5 dollar lunch money for "halfers" on a doob, chips and a pop from the vendy. Still got 25 cents for a cigarette!
  #12 (permalink)  
Old Oct 08, 06
MoonBeach coming soon...
 
Join Date: Oct 2003
Bevvy Swift is a jewel in the roughBevvy Swift is a jewel in the roughBevvy Swift is a jewel in the roughBevvy Swift is a jewel in the rough
Quote:
Originally Posted by decypher View Post
lol, 5 dollar lunch money for "halfers" on a doob, chips and a pop from the vendy. Still got 25 cents for a cigarette!
HAHAHAHAHAHAHAHAH karmakarmakarma
  #13 (permalink)  
Old Oct 08, 06
sNyx.com
 
Join Date: Nov 2000
sNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nice
Quote:
Originally Posted by Jonny Dubbs View Post
sooooo, it looks like they have really cleaned up grainville street since i lived here before.. which is really good... execpt.... where the fuck do i go to score a dime baggy downtown now?
Drugs (rated:R) (1)
Infomation, stories and questions. Absolutely no purchase requests.

weird I wrote that four years ago...
Closed Topic

Topic Tools
Rate This Topic
Rate This Topic:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 09:12 AM.


Forum software by vBulletin
2000-2018 FNK.CA