Go Back   FormKaos: Board > The Sh!t Show > Toilet Bowl

Toilet Bowl Where the shit goes. *flushed* down the drain.

Reply
 
LinkBack Topic Tools Rating: Topic Rating: 10 votes, 2.70 average.
  #3226 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
so im thinking of things to do aorund me hosue...like nintendo , playstation, movies, writing, running into my front door and hoping a smurf crawls out from underneath my couch... i dunno...maybe ill watch saome old cartoons like my pet monster and thundercats...maybe some smurfs too
Reply With Quote
  #3227 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
yeah i got in trouble from my landlord twice cus i left the dog alone overn ight, apparently all he does is sulk and whine
Reply With Quote
  #3228 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
but hes a spoiled brat so he gets away with it
Reply With Quote
  #3229 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
What kind of dog? :dog:
Reply With Quote
  #3230 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
i have mighty mouse too...hmmm...nintedno and 80s childerns cartoons.....*brainstorming*
Reply With Quote
  #3231 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
silky terrior...one sec ill get a pic here if it fits..
Reply With Quote
  #3232 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
Ok
Reply With Quote
  #3233 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
nope too big
Reply With Quote
  #3234 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
It's ok :D
Reply With Quote
  #3235 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
but he looks cool, hes cute in a funny kind of way, hes just retarded... looks like a yorkie kinda
Reply With Quote
  #3236 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
My lil kitten has 2 be near me at all times. He's been on my lap 4 like an hour and now he's lying down rite in front of the keyboard and the monitar. He's lucky he's sooo cute. :391:
Reply With Quote
  #3237 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point


here he is
Reply With Quote
  #3238 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
hehe...aww thats sweet , and yeah the pic thingy didnt werk ah well
Reply With Quote
  #3239 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
It didn't show up. :(
Reply With Quote
  #3240 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
I luv animals!! They're soo cute! :cat: :dog: :391:
Reply With Quote
  #3241 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
yeah rocko always lays around me...hes obsessed or sumthin, whats your kitty's name?
Reply With Quote
  #3242 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
i like dogs, and monkeys..the rest are cute but i dunno i cant get used to cats, they hate me for some reason
Reply With Quote
  #3243 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
My cat's name is Joey :391:
I have a dog also, his name's Ben :dog:
Reply With Quote
  #3244 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
http://www.geocities.com/datkrazedduck/frndpix
hes there but its a bad pic
Reply With Quote
  #3245 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
i like peopl names on animals, it makes the sound more like your friend than an item
Reply With Quote
  #3246 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
i picked rockafeller tho cus i never really heard it on a dog before..
Reply With Quote
  #3247 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
Awwww it's sooo cute!!
Reply With Quote
  #3248 (permalink)  
Old Jan 04, 03
!numb3r b0y5 f0r3v3r!
 
Join Date: Mar 2002
GiggleyGal is an unknown quantity at this point
I don't have pics of my cat and dog on the net. I wuz gonna scan some but, my computer is all fucked up 4 some reason. :(
Reply With Quote
  #3249 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
thanx! he has cuter poses tho...thats his dignafied look :)
Reply With Quote
  #3250 (permalink)  
Old Jan 04, 03
The artifical coloring
 
Join Date: Oct 2002
munky_no_fun is an unknown quantity at this point
yeah i hate scanners, im glad i have my digital camera...without it id be lost sending pics home and stuff, plus i like the whole pick and choose option
Reply With Quote
Reply

Topic Tools
Rate This Topic
Rate This Topic:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 12:09 AM.


Forum software by vBulletin
2000-2018 FNK.CA