Go Back   FormKaos: Board > FNK Members > Hey You!!

Hey You!! Gain some attention in the community Inbox

Reply
 
LinkBack Topic Tools Rate Topic
  #1 (permalink)  
Old Apr 04, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
WORD UP Gs. WESTSIDE AND WORD TO YOUR MOTHERS. i finally scanned in ONE picture from Stanley Wave. I'll upload it into the picture section so yall can have a look. REMEMBER...TWISTED=STanley Wave 2: the Second Wave.

PS: To anyone in the STANLEY WAVE CREW...if any of you need a ticket, i MIGHT be able to get ONE free ticket so yeah...i'll tell you if i actually get it and if i do, one of you guys can have it cuz i already have mine. CHEERS
Reply With Quote
  #2 (permalink)  
Old Apr 04, 01
Registered
 
Join Date: Nov 2000
moon*petalz is an unknown quantity at this point
seriously?? a free ticket eh....well, if u want u could give it to me for my birthday(yay! we're having our b-day party together!)hehehehe.......

ya....we gotta keep this crew alive....stanley wave will continue! we're gonna have so much fun =)

oh..and thanx for the pic....it's awesome, i love it!!
it turned out pretty good......

*looking forward to the second wave*



liza
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old Apr 04, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
:014: monkeys are great

but YEAH...

o-tay...so far you and skipp want the ticket but skipp said that his friend might be able to get him a deal. B-B-B-B-B-B-B-BIRTHDAY PARTY!!! worrrrrrrrrd...we're gonna have a great time, yo. I'll email ashleigh and jim tomorrow or something and ask if they're coming. i'm defffffinatly there....get this though...on saturday night, we're having this bigass family dinner thing at my house and we're gonna be celebrating my birthday as well...so that means $$$$$$$$$$$$!! wut wut!!! so i'll have a nickel or two for the party later on that night. perrrfect.
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old Apr 04, 01
Registered
 
Join Date: Nov 2000
moon*petalz is an unknown quantity at this point
sweet!! so u mean u can purchase some H2O?? dope....

hehe....ur sneakin' out eh? bad boi........

i gotta find a way out too.....it'll happen though...oh ya=)
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old Apr 04, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
SNEAKY SNEAKY...the hard part is not sneaking OUT...it's sneaking back IN, in the morning. BUT being the little geeeeenius i am, i always have these old nike sweatpants in my backpack (i use them as pajama bottoms when it's cold and shit) so when i get back in the basement...i just change and i take off my hat and mess up my hair...stuff all my party shit into my bag and stash it in my older brother's room and CREEP upstairs and hop into bed. but after cloud 9, i came home and i was still pretty sketchy (SUPRISE SUPRISE) and i was tired at all so....(get this)...i sat down and watched infomercials on TV and did math homework. GO FIGURE.

:014: it's a MONKEY
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old Apr 05, 01
FuuuuuNK me!!!
 
Join Date: Apr 2001
Jul-E is an unknown quantity at this point
DAMN Twig-E...your one fucking smart 'lil mofo, R'nt ya...if I wuz as prepared as u back-in-da-day, it would of SOO saved my ass from being busted...
NO shit...STANLEY WAVE fo life *****...
Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old Apr 05, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
indeed...i have everything in my little BACKPACK OF GOODIES. like if i walked in all sketchy in the morning and my dad saw me he'd just be like "SAMMY! WHERE THE FUCK WERE YOU?!!" and i could just be like "oh i was playing outside....in the backyard...all night long" and he'd be like "oh....ok" it's my mom who scares me. she's quite the geeeeeeenius herself...so i have to be VERY SNEAKY
Reply With Quote
  #8 (permalink)  
Old Apr 06, 01
live, laugh,love,get laid
 
Join Date: Nov 2000
knome is an unknown quantity at this point
jul-e wow were ya been

stanley wave 2 i'am so down with the 411 on the 822 10/4,what do you guys think
Reply With Quote
  #9 (permalink)  
Old Apr 06, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
:022: haha nichole...you're too funny!!

COPY THAT...I'm on it.

so yeeeeeah, ashleigh emailed me and she said that both she and jim are coming! WUT WUT! so it's gonna be THE REAL DEAL. the second wave!!! and this time i'll actually take more than 3 pictures. i'll bring 2 rolls. it'll be splendid. trust me. skipp said he's maybe coming...corrie said he'll sneak in, moon petalz you're still coming riiiiight?, nichole you're coming, ashleigh and jim are in, and so are Julie and mandy...and lest we forget the INFAMOUS anti-social boy with the nice car. julie and i are gonna give him a MAKEOVER...he'll actually look like a party kid hopefully. he's gonna have to lose the gap khakis (pleated of course) and the "oh-so-nice" banana republic sweater. wouldn't it be bad if he read this message? i mean it in a GOOD way though. positive criticism...ummmmm yessss....ANYWAYS...i'm rambling now. cheers
Reply With Quote
  #10 (permalink)  
Old Apr 07, 01
FuuuuuNK me!!!
 
Join Date: Apr 2001
Jul-E is an unknown quantity at this point


HA HA HA twig-e....I gotta kick out of reading you 'lil postage.....'pleated of course'...I luv it...YES indeed dowg...like a mUtHaFuCka we'll be makeing over that child....yeh know...mwuhahaha....:026:

*jumps for joy* yeah...ashliegh and jim R coming.....niHce, niHce...g'times....skip-~try your hardest 2 B there.....it won't be the same w/out everyone...

OOOOhhhh shit, OH shit guyz...it's gonna be sWeEt!!!
Reply With Quote
  #11 (permalink)  
Old Apr 07, 01
Registered
 
Join Date: Nov 2000
moon*petalz is an unknown quantity at this point
the wave is on. i'm so there....thers no way i won't be. Twig-E...i'm allowed!!! sweet....no operation:sneakout for me....plus, my rents are gone for the whole weekend.......no worries about crazy eyes either! dope....

all i need now is a ticket.....
happy birthday to me!!! and Twig-E!! and mister-peenut!! and jim!! that's it right? jim?

*yay*

1 week left.........:029:
Reply With Quote
  #12 (permalink)  
Old Apr 08, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
DOPE!!!! so waaaaaaait...it's 4 people's birthday?!! NIIIIICEEE...not double the fun...not triple the fun...it's QUADRUPLE the fun! That's dope that you can actually come moon petals...no need for some hardcore sneaking out action. mwahahahaha!!! perrrrrrfect.

Jul-E i thought you'd like the "pleated of course" thing. it's soooooo true though. you know it! haha :022:

i cUnt wait....i cUnt wait...
Reply With Quote
  #13 (permalink)  
Old Apr 10, 01
I lost a button hole..
 
Join Date: Jan 2001
Cowboy is an unknown quantity at this point
YEEEEEEEEHAWWWWWWW!!!...what's up on the high seas ya'll...i reckon we be battin down the hatches and gettin ready for the storm eh...cuz this party is gonna be FUCKIN SAWEEEEEET!!!everybody better wear their slickers cuz when this wave comes through ur bound to get wet...hahah...fuck that skipps comin..don't even listen to him if he says he isn't...ill make that guy go...ill force him in his jeep hop in the passenger side..hehehe...and then throw him over the fence once we get there..fo sho...we gotta meet up before hand to have a phat sesh first...obviously...

roger that nichole...the eagle has landed....i repeat...the eagle has landed...

corrie
Reply With Quote
  #14 (permalink)  
Old Apr 10, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
haha worrrrrrrd corrie

the second wave
is what i crave
Reply With Quote
  #15 (permalink)  
Old Apr 10, 01
Aki Aki is offline
Registered
 
Join Date: Apr 2001
Aki is an unknown quantity at this point
where is this picture??

where this picture that you scanned sammy...i want to see you pidge and jim!!
laterz
Reply With Quote
  #16 (permalink)  
Old Apr 11, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
Pidge and Jim aren't in the pic i scanned cuz that picture is waaaaay too dark. and everyone's turned around so you can only see the backs of their heads. i'll bring it to twisted though and i'll show you. you can only tell it's pidge cuz of her army pants. hahaha
Reply With Quote
  #17 (permalink)  
Old Apr 11, 01
Aki Aki is offline
Registered
 
Join Date: Apr 2001
Aki is an unknown quantity at this point
hehe those army pants are dope!!
i think shes wearing them to twisted which is super sweet....yeeah

i'm so done..
Reply With Quote
  #18 (permalink)  
Old Apr 11, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
I'm probably gonna end up wearing my big ass phat pants...jeans....55 inches around each ankle...and my old skool blue soccer tshirt...#12 on the back. if you see me just come and say WASSUP
Reply With Quote
  #19 (permalink)  
Old Apr 11, 01
Registered
 
Join Date: Apr 2001
Mand-E is an unknown quantity at this point
Twig-e,
so happy to know we got da hook up for this sat.!!:023:
ayisha is sooo nice and cool but i was so fkn tired i was in the mood to talk a lot!
and nice one wit creatin a stanley wave thread!
it's ya bday tomorrow baby!!
Mand-E :D

Last edited by Mand-E; Apr 11, 01 at 09:23 PM.
Reply With Quote
  #20 (permalink)  
Old Apr 11, 01
Registered
 
Join Date: Apr 2001
Mand-E is an unknown quantity at this point
hey all u STANLEY WAVE party kids!!:010:
so glad i hav a place i can keep in touch wit u guys!!:022:
hope to see u all at Twisted!!
Mand-E :038:
Reply With Quote
  #21 (permalink)  
Old Apr 12, 01
I lost a button hole..
 
Join Date: Jan 2001
Cowboy is an unknown quantity at this point
fo sho..ill catchya there at the second meet for sure...if not earlier...i don't know what im wearing yet...probably navy blue pants with this old blue and white baseball shirt that i have...with a black michigan hat...im not sure about the shirt though..haven't decided...ah well...ill see ya'll there for sure...after we have to meet up at the big white stage thing outside...

corrie
Reply With Quote
  #22 (permalink)  
Old Apr 12, 01
FuuuuuNK me!!!
 
Join Date: Apr 2001
Jul-E is an unknown quantity at this point
NO SHIT...smoke a nice, big, fat BLUNT...mmmmm...'let me hit that, let me hit that'....*puff* *puff*....i'm probably gonna wear my Fiction phat pants...their beige w/a 'lil orange action go'n on...., um, probably a white shirt, and some sorta hoody (probably twig-e's baby blue one)....so if u see a chick dressed like that, it'll probably be me...
so say wussup!!!
:031:
Reply With Quote
  #23 (permalink)  
Old Apr 14, 01
O.G. Sammy
 
Join Date: Apr 2001
Sammy Skillz is an unknown quantity at this point
i'll bring all my hoodies tonight so you guys can pick and choose. i'm wearing my royal blue one though. you guys can pick from:
-baby blue
-yellow
-kelly green (mandy, can you bring it with you?)
-navy
-grey

and yeah...that's about it. and if you guys wantme to bring my old skool adidas jackets, then i can as well. haha...jul-e, when you wrote that last post i was like "whaaat?!! i have the same pants as her?!!" and then i realized you wre talking about the ones you bought of me. worrrrrrrrd....i'm wearing the blue ones right now. the FDCO ones. but they're waaaay to short because i have long giant FREAK legs. but anyways...

everyone just look out for the skinny TWIGGY-esque boy in the BIG phat pants. that'll be me.
Reply With Quote
  #24 (permalink)  
Old Apr 17, 01
I lost a button hole..
 
Join Date: Jan 2001
Cowboy is an unknown quantity at this point
what up to the cru!!
twisted was a pretty good party i must say...spent alot of time wandering around..worrying about drugs and such but its all good...we didn't really get a chance to reunite..but i saw most of ya...sammy and jules i know that...other than that i forget...party was too big for a reunion but hey..u can't beat sneakin into an aquarium so what can u expect...i say to TRULY have a second or should i say third wave...we have to throw a phat ass parking lot party...u know somewhere where no one will be around..like way out in the boonies...
i think it can be arranged...whadya say yall...doesn't have to happen soon or anything...

corrie
Reply With Quote
  #25 (permalink)  
Old Apr 17, 01
FuuuuuNK me!!!
 
Join Date: Apr 2001
Jul-E is an unknown quantity at this point
DEFINATLY corrie....obviously we're down....sammy and me spent such a long time worrying about drugs at the beggining too...this chick *ahem*(i'm not one to hate SO...no names, but u know who u R hunny....and THAT wus fuck'n UNcool) sold us THEE bunkest e for 25 bone, and tried convincing me that it wasn't working cuz i wusn't dancing enuf...hhhmmm, maybe i couldn't dance CUZ i wus sooo goddamn tired...because it wusn't e, it wus like tylenol or sum shit like that...oh well...live and learn...LUCKILY, we managed to get summore N got nice n fuct....sooo it wus totally allllll goood after that....but parking lot party sounds X-cellent idea.....mwuahaha...nice, nice, neways peace out

Last edited by Jul-E; Apr 17, 01 at 08:11 PM.
Reply With Quote
Reply

« A-bong?? | [.kaos.] »
Topic Tools
Rate This Topic
Rate This Topic:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 04:48 PM.


Forum software by vBulletin
2000-2018 FNK.CA