Go Back   FormKaos: Board > The Office > The Boardroom

The Boardroom Promo info (banners), site news, forum archive.

Reply
 
LinkBack Topic Tools Rate Topic
  #101 (permalink)  
Old Mar 27, 05
pV 2008 ~
 
Join Date: Nov 2000
ƒORM is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by Mr.Wrong
this guy did it.
GET EM!!!
lol...

we learned an important lesson.
Reply With Quote
  #102 (permalink)  
Old Mar 27, 05
pV 2008 ~
 
Join Date: Nov 2000
ƒORM is on a distinguished road
wowser

Our new system for security
Attached Images
File Type: jpg fnkhomeland_security.jpg (76.8 KB, 359 views)
Reply With Quote
  #103 (permalink)  
Old Mar 27, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
Ill be sad if the only pic there was of me at my first party is gone :(
Reply With Quote
  #104 (permalink)  
Old Mar 27, 05
Registered User
 
Join Date: Feb 2004
LeeBrat is on a distinguished road
so, does anyone know appromimatly how much longer it will be untill the gallery is upened again? i would like to upload the pics i have:)
Reply With Quote
  #105 (permalink)  
Old Mar 28, 05
Registered
 
Join Date: Nov 2004
pixie_raver is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by Mr.Wrong
your stupid ass colours are whats really brutaaaaal
waaaaaaaaaaaaaaaaaa to many colors oh no~*~*~*~*~*~lol like come on buddy lighten up this forum is about the gallery crash not me or the colors
Reply With Quote
  #106 (permalink)  
Old Mar 29, 05
Knows where his Towel is.
 
Join Date: Nov 2004
Draven GD is an unknown quantity at this point
computers are not made to last. literaly. and hackers help things along, so i back my shit up. i have a few of the pics from the partys i have been at. ill upload some of that when its online if they are wanted.
Reply With Quote
  #107 (permalink)  
Old Mar 29, 05
Registered
 
Join Date: Apr 2004
BAL1STOPHER has a spectacular aura aboutBAL1STOPHER has a spectacular aura about
so will we have a gallery anytime soon?
Reply With Quote
  #108 (permalink)  
Old Mar 29, 05
Registered
 
Join Date: Mar 2005
stupid.kid is an unknown quantity at this point
so the pictures are gonna come back right?
Reply With Quote
  #109 (permalink)  
Old Mar 29, 05
Straight Outta Mocash
 
Join Date: Nov 2003
Gusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really nice
Quote:
Originally Posted by stupid.kid
so the pictures are gonna come back right?
wrong. but the gallery will come back and you can upload them again, if you want.
Reply With Quote
  #110 (permalink)  
Old Mar 29, 05
sNyx.com
 
Join Date: Nov 2000
sNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nice
- we have 2000-2002 also a few of 2003 saved off an old backup
- a bunch of us have come together and compiled our archives
- the gallery will be fully active April sometime, hopefully sooner then later
Reply With Quote
  #111 (permalink)  
Old Mar 29, 05
Straight Outta Mocash
 
Join Date: Nov 2003
Gusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really nice
Quote:
Originally Posted by gusto
wrong. but the gallery will come back and you can upload them again, if you want.
stfu gusto, you don't know shit.
Reply With Quote
  #112 (permalink)  
Old Mar 29, 05
....fucking evol
 
Join Date: Feb 2004
neoh will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by gusto
stfu gusto, you don't know shit.
who is that guy, any way?

geeez.
Reply With Quote
  #113 (permalink)  
Old Mar 29, 05
runnin thru the streets
 
Join Date: Nov 2003
Mr.Wrong is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by pixie_raver
waaaaaaaaaaaaaaaaaa to many colors oh no~*~*~*~*~*~lol like come on buddy lighten up this forum is about the gallery crash not me or the colors
Quote:
Originally Posted by gusto
stfu pixie_raver, you don't know shit.
listen to gusto, he knows best.
Reply With Quote
  #114 (permalink)  
Old Apr 13, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by BabyStylez
Ill be sad if the only pic there was of me at my first party is gone :(


i didnt write this...who tha facc. i think its you isnt it michelle i was just thinking about that pic,haha me in the backround written the fucc off.

and i think we should upload the teamhardcores pix i loved that site back in the day when i didnt know shit all about raves or electronica,just sitting on my computer listening to dj mario n that other dj,whats it acalled... with that song till i come...hmmm it was such a easy name,my short term mem is facc'd-ne ways lookin at that sight thinking raves wur tha coolest thing ever,now there just..raves,LOL
Reply With Quote
  #115 (permalink)  
Old Apr 13, 05
Straight Outta Mocash
 
Join Date: Nov 2003
Gusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really nice
Quote:
Originally Posted by BabyStylez
with that song till i come...hmmm it was such a easy name
ATB

..
Reply With Quote
  #116 (permalink)  
Old Apr 13, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
THANK YOU ,fuck hahha i loved that song! i knew it was that easy as three letters. i thought atb was the shit then- am sum1 sent me greencourt n rank one n i was hooked
Reply With Quote
  #117 (permalink)  
Old Apr 13, 05
Straight Outta Mocash
 
Join Date: Nov 2003
Gusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really nice
hahahah, yep, definate noob rave song. maybe a little sash, ecuador too. funny stuff.
Reply With Quote
  #118 (permalink)  
Old Apr 14, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
bahhaha you mean sasha ? like sasha n digweed,i remember when i was thriteen watchn this movie called groove,Withh all the hard core candi kids n the totally illigit venue,not understanding NE thing and that track heaven sent being droped by digweed,and thinking it was the coolest shit ever.Still kinda is,i love that tracc. and just liek 6 months ago i watched it agian , it was so different,after going to so many partys,not to mention understanding why that gurl had stickers all over her n a red wig n colourful bracelets on ! bahhahaa,id like to go to an illigit rave,out in mission or sumthing in the middle of butt fuck no where, in sum grungy warehouse,WITH NO F.O.BS and tons of candi kids n shit,probly will neva happen thou,i remember i always seen lotsa posts for raves in mission on the team hard core site.
Reply With Quote
  #119 (permalink)  
Old Apr 14, 05
Straight Outta Mocash
 
Join Date: Nov 2003
Gusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really niceGusto is just really nice
Quote:
Originally Posted by BabyStylez
bahhaha you mean sasha ?
nope, i meant sash! but thanks for the story.
Reply With Quote
  #120 (permalink)  
Old Apr 14, 05
....fucking evol
 
Join Date: Feb 2004
neoh will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by BabyStylez
bahhaha you mean sasha ? like sasha n digweed,i remember when i was thriteen watchn this movie called groove,Withh all the hard core candi kids n the totally illigit venue,not understanding NE thing and that track heaven sent being droped by digweed,and thinking it was the coolest shit ever.Still kinda is,i love that tracc. and just liek 6 months ago i watched it agian , it was so different,after going to so many partys,not to mention understanding why that gurl had stickers all over her n a red wig n colourful bracelets on ! bahhahaa,id like to go to an illigit rave,out in mission or sumthing in the middle of butt fuck no where, in sum grungy warehouse,WITH NO F.O.BS and tons of candi kids n shit,probly will neva happen thou,i remember i always seen lotsa posts for raves in mission on the team hard core site.
ah yes, when digweed plays Bedrock and everything goes in slow motion. <3 <3
Reply With Quote
  #121 (permalink)  
Old Apr 18, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
and everybodys like-WOOOOT FUCKYAH OMG I LOVE THIS TRACC FUCK OMG BAHHHH IM FLAILING I CANT STOP- oops wait never mind that was me in my living room at age 13, bahaha jk,Gota love slo-mo and uplifting trance in combo hey!


never herd of sash,and your welcome ne time.haha
Reply With Quote
  #122 (permalink)  
Old Apr 19, 05
sNyx.com
 
Join Date: Nov 2000
sNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nicesNyx is just really nice
if you want we can throw on the cheese trance in my living room and flair around like were thirteen anytime stylez =)
Reply With Quote
  #123 (permalink)  
Old Apr 19, 05
 
Join Date: Jul 2004
dapimpstress is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by sNyx™
if you want we can throw on the cheese trance in my living room and flair around like were thirteen anytime stylez =)
*giggle* ROFL *giggle*
Reply With Quote
  #124 (permalink)  
Old Apr 19, 05
HOEEEDUUHHH
 
Join Date: Sep 2003
BabyStylez is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by sNyx™
if you want we can throw on the cheese trance in my living room and flair around like were thirteen anytime stylez =)

Mabey ill take you up on that one day,Whats myles doin for 42o,ill be by the art gallery,so if your around keep alook out,ill be whereing green most likely
Reply With Quote
  #125 (permalink)  
Old Apr 24, 05
t-skywalker's Avatar
FUNKSTYLIST
 
Join Date: Aug 2004
t-skywalker is just really nicet-skywalker is just really nicet-skywalker is just really nicet-skywalker is just really nicet-skywalker is just really nicet-skywalker is just really nice
fuck that sucks!!! we'll we will replace them with new memories!!! new start...
Reply With Quote
Reply

Topic Tools
Rate This Topic
Rate This Topic:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 08:13 AM.


Forum software by vBulletin
2000-2018 FNK.CA